توصیفی زیبا از خداوند بزرگ
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 100
بازدید هفته : 115
بازدید ماه : 112
بازدید کل : 88152
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

با من بمان




خالقم

چه زیبا خالقی دارم

چه بخشنده خدای عاشقی دارم

که می خواند مرا، با آنکه می داند گنهکارم

اگر رخ بربتابانم، دوباره می نشیند بر سر راهم

دلم را می رباید با طنین گرم و زیبایش

که در قاموس پاک کهربایی، قهر نازیباست

چه زیبا عاشقی را دوست می دارم

دلم گرم است، می دانم که می داند بدون او تنهای تنهایم

خدای من، خدای خوب می داند

و می داند که سائل را نباید دست خالی راند

چه ترس از ظلمت شبها به هنگامی که می گوید

عزیزم! حاجتی داری اگر، اینک بخوان ما را

که من حاجت روا کردن برای بنده ام را دوست می دارم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 22 مهر 1392برچسب:عکس عاشقانه، دلنوشته ها، شعرهای عاشقانه, :: 19:47 ::  نويسنده : راضی